Τα προσωπικά δεδομένα που αναφέρονται παραπάνω, συλλέγονται είτε με την έναρξη της συναλλακτικής σας σχέσης με την Τράπεζα, είτε και κατά τη διάρκεια αυτής και αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας για τους παρακάτω σκοπούς:
- Την ταυτοποίηση και την επικοινωνία μαζί σας κατά την προ συμβατική ή συμβατική σχέση μαζί σας, καθώς και για οποιαδήποτε άλλη συναλλακτική σας σχέση με την Τράπεζα
- Την κατάρτιση σύμβασης, την εκτέλεσή της και γενικά την ομαλή λειτουργία της και την εκπλήρωση των υποχρεώσεων της Τράπεζας, προς εσάς και προς τις εποπτικές της αρχές
- Στην περίπτωση χορήγησης δανείου ή πίστωσης οποιασδήποτε μορφής και στο πλαίσιο της συμμόρφωσης της Τράπεζας με έννομες υποχρεώσεις της ή/και την προάσπιση του εννόμου συμφέροντός της:
(α) για την αξιολόγηση του πιστωτικού κινδύνου που είτε καλείται να αναλάβει η Τράπεζα, είτε έχει ήδη αναλάβει,
(β) για την παρακολούθηση της εξέλιξης της σχετικής σύμβασης και της οφειλής,
(γ) για την αποτροπή ή τον περιορισμό της πιθανότητας αθέτησης των συμβατικών σας υποχρεώσεων,
(δ) για την είσπραξη των τυχόν οφειλόμενων στην Τράπεζα ποσών σε περίπτωση αθέτησης των συμβατικών σας υποχρεώσεων,
(ε) για τη διαχείριση απαιτήσεων που πηγάζουν από χορηγητικές συμβάσεις, στις οποίες ενέχεσθε.
4.Την τεκμηρίωση αιτήματος που υποβάλλετε (όπως, π.χ., αίτημα ρύθμισης της οφειλής σας, λόγω αδυναμίας που οφείλεται σε λόγους υγείας) και την εξέτασή του από την Τράπεζα
5.Την πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας
6. Τη συμμόρφωση της Τράπεζας με τις υποχρεώσεις που επιβάλλονται από το εκάστοτε ισχύον νομοθετικό, εποπτικό και κανονιστικό πλαίσιο, καθώς και με τις αποφάσεις αρχών ή δικαστηρίων.
7. Την προάσπιση των δικαιωμάτων και έννομων συμφερόντων της Τράπεζας και την προστασία της σωματικής ακεραιότητας ή/και της περιουσίας των πελατών της και του συναλλακτικού κοινού γενικότερα, όπως π.χ., τη διασφάλιση διαδικασιών ασφάλειας της Τράπεζας, την πρόληψη εγκλημάτων, τον εντοπισμό και τη δυνατότητα συλλογής στοιχείων παραβατικής συμπεριφοράς (περιστατικά απάτης, κλοπής κ.ο.κ.).
8. Την επικοινωνία με εσάς για την ενημέρωσή σας σχετικά με την αξιοποίηση των παρασχεθέντων τραπεζικών προϊόντων ή τραπεζικών υπηρεσιών, τις δυνατότητες, τα χαρακτηριστικά και τις εξελίξεις αυτών, όπως και για τη διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησής σας, από την παρεχόμενη τραπεζική εξυπηρέτηση και τις παρεχόμενες τραπεζικές υπηρεσίες της, ή/και των επιπρόσθετων επιθυμιών/απαιτήσεών σας.
9. Την κατάρτιση συναλλακτικού προφίλ (marketing profiling), την προώθηση νέων προϊόντων/υπηρεσιών, της Τράπεζας ή/ και συνεργαζόμενων με αυτήν τρίτων εταιρειών, σε εσάς, εφόσον έχετε παράσχει τη ρητή προς τούτο συγκατάθεσή σας.
10. Την παροχή σε εσάς επενδυτικών ή παρεπόμενων προϊόντων ή υπηρεσιών ανάλογα με τις ανάγκες, τους στόχους και την επενδυτική εμπειρία σας.
11. Την εκπλήρωση πράξεων πληρωμών που έχουν ενεργοποιηθεί από εσάς ή κατ’ εντολή σας.
Η Τράπεζα δύναται να εφαρμόζει μερικά αυτοματοποιημένες μεθόδους επεξεργασίας, για την επίτευξη των σκοπών της υπό 2, 3, 5, 8 και 9 ανωτέρω και να προβαίνει στην κατάρτιση προφίλ.