Οι προσωπικές μου ανάγκες
Οι ανάγκες της επιχείρησής μου
Η Τράπεζα

Ενότητες Εξυπηρέτησης Επιχειρήσεων

Οι κατηγορίες που εξυπηρετούνται μέσω του τηλεφωνικού κέντρου είναι:

Ασφάλεια

  • Δήλωση απώλειας και κλοπής κάρτας
  • Ενέργειες δέσμευσης λογαριασμού, κλείδωμα ebanking, πάγωμα κάρτας κ.α
  • Αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγής
  • Δήλωση απάτης σε βάρος του πελάτη

Digital Banking

  • Βοήθεια στο πρώτο login του πελάτη
  • Υποστήριξη στην πλοήγηση σε μενού και σελίδες
  • Ξεκλείδωμα Χρήστη
  • Αίτηση για έκδοση/επανέκδοση κωδικών (username, password)
  • Οδηγίες συμπλήρωσης πεδίων και αιτήσεων εγγραφής των πελατών στο σύστημα
  • Υποστήριξη για εκτέλεση συναλλαγών
  • Υποστήριξη για upload αρχείου μαζικών συναλλαγών
  • Εξοικείωση με την mobile/online εφαρμογή
  • Ενεργοποίηση/απενεργοποίηση λογαριασμού ebanking του πελάτη
  • Διαχείριση ορίων των πελατών
  • Διαχείριση εγγεγραμμένων συσκευών του πελάτη
  • Ακύρωση ενδοτραπεζικής Συναλλαγής
  • Ακύρωση εμβάσματος

Προϊόντα Εταιρικών Καρτών

  • Ακύρωση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας λόγω απώλειας/κλοπής με ή χωρίς επανέκδοση ή λόγω παρακράτησης σε ΑΤΜ
  • Ενεργοποίηση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, καθοδήγηση για επανέκδοση PIN
  • Επανέκδοση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας
  • Επανέκδοση statement πιστωτικής κάρτας
  • Μεταβολές καρτών (προσωρινή μεταβολή ορίου, προσωρινή απενεργοποίηση κάρτας, κλπ.)
  • Ενημέρωση σχετικά με τις κινήσεις της κάρτας 
  • Εξυπηρέτηση σχετικά με προβλήματα συναλλαγών (π.χ. διπλοδεσμεύσεις, απορρίψεις συναλλαγών, κλπ.)
  • Ενημέρωση για το διαθέσιμο υπόλοιπο πιστωτικής κάρτας
  • Ενημέρωση για ανανέωση/αντικατάσταση της κάρτας