Οι προσωπικές μου ανάγκες
Οι ανάγκες της επιχείρησής μου
Η Τράπεζα

Μάθετε πώς μπορείτε να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας εύκολα και γρήγορα

Online μέσω eGov- KYC

Η διαδικασία ενημέρωσης των στοιχείων σας μέσω της υπηρεσίας Συστηθείτε – eGov- KYC (Know Your Customer) της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης, είναι εύκολη και γρήγορη.

Τα στοιχεία που μπορείτε να ενημερώσετε μέσω του eGov- KYC είναι:

  • Στοιχεία Ταυτότητας
  • Στοιχεία επικοινωνίας
  • Στοιχεία Εισοδήματος
  • Στοιχεία επαγγελματικής δραστηριότητας

Τα παραπάνω στοιχεία αντλούνται από τα πρωτογενή πληροφοριακά συστήματα του Δημοσίου και δεν αποθηκεύονται στο eGov-KYC. H διάθεσή τους προϋποθέτει κάθε φορά τη ρητή συγκατάθεσή σας.

Η Τράπεζα για την ταυτοποίησή σας θα αντλήσει όλα τα αναγκαία και απαραίτητα στοιχεία από την υπηρεσία eGov-KYC.

Επικαιροποιήστε τα στοιχεία σας ακολουθώντας 5 απλά βήματα:

  1. Συνδεθείτε στην Ηλεκτρονική Τραπεζική Pancreta Online με τους προσωπικούς σας κωδικούς
  2. Από το μενού «Εργασίες Χρήστη» επιλέξτε  «Επικαιροποίηση στοιχείων μέσω eGov-KYC» 
  3. Συνδεθείτε στο egov.gr με τους προσωπικούς σας κωδικούς TAXISnet 
  4. Ελέγξτε την ορθότητα των στοιχείων που θα διαβιβαστούν στην τράπεζα
  5. Δώστε τη συγκατάθεσή σας

Η διαδικασία επικαιροποίησης των στοιχείων σας έχει ολοκληρωθεί.

Μέσω του Digital banking της Παγκρήτιας Τράπεζας

Μπορείτε να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας στην υπηρεσία Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online εύκολα, γρήγορα και χωρίς να απαιτείται η επίσκεψή σας σε κατάστημα.

Προκειμένου να αλλάξετε τα στοιχεία σας, θα πρέπει να είστε ήδη εγγεγραμμένος χρήστης στο e-banking της Παγκρήτιας Τράπεζας.

Επικαιροποιήστε τα στοιχεία σας με τα ακόλουθα βήματα:

  1. Από την επιλογή «Εργασίες Χρήστη» επιλέξτε την «Αίτηση Αλλαγής Προσωπικών Στοιχείων» και καταχωρήστε τα στοιχεία που επιθυμείτε να αλλάξετε. 
  2. Ακολουθώντας τις οδηγίες μέσω των προσωπικών μηνυμάτων που θα λάβετε στο κινητό σας , μπορείτε να επισυνάψετε τα έγγραφα που είναι απαραίτητα για την ολοκλήρωση της επικαιροποίησης των στοιχείων σας.

Δείτε εδώ τον κατάλογο των ενδεδειγμένων εγγράφων που πρέπει να μας αποστείλετε ηλεκτρονικά.


Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ως προς τα δικαιολογητικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:

  • Στο τηλέφωνο +30 2810 338711 (εργάσιμες ημέρες 08:00-15:00) 
  • Στην Ηλεκτρονική διεύθυνση CDM@pancretabank.gr όλο το 24ωρο. Θα σας απαντήσουμε εγγράφως κατά τις ώρες λειτουργίας της Τράπεζας (Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00-15:00) 

Σε περίπτωση τηλεφωνικής μας επικοινωνίας δεν θα σας ζητηθούν πληροφορίες σχετικά με τα προσωπικά σας δεδομένα.

Δείτε τα βήματα