Αναζήτηση

Ιδιώτες Κάρτες
Υπηρεσία Ασφάλειας Συναλλαγών 3D Secure

Ιδιώτες Κάρτες
Υπηρεσία Ασφάλειας Συναλλαγών 3D Secure

Η Παγκρήτια Τράπεζα στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Οδηγίας για τις υπηρεσίες Πληρωμών (PSD2) παρέχει στους πελάτες της πρόσθετη ασφάλεια για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές με κάρτα, μέσω του προγράμματος VISA Secure, που καλύπτει τις προδιαγραφές αναβαθμισμένης ασφάλειας ηλεκτρονικών συναλλαγών EMV 3DS.

Τώρα όλες οι αγορές στο διαδίκτυο γίνονται εύκολα, γρήγορα και με τη μέγιστη ασφάλεια.

Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές με τις κάρτες της Παγκρήτιας Τράπεζας  διασφαλίζονται ακόμα περισσότερο μέσω της ισχυρής ταυτοποίησης των στοιχείων σας με διπλό κωδικό ασφαλείας.

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ:

Βεβαιωθείτε ότι έχετε κοντά σας το κινητό σας τηλέφωνο.

Κατά την ώρα που πραγματοποιείτε τη συναλλαγή και πριν την ολοκλήρωσή της, έχετε τη δυνατότητα να ελέγχετε:

- τα στοιχεία της επιχείρησης με την οποία συναλλάσσεστε
- το ποσό
- την ημερομηνία συναλλαγής
- τον αριθμό της κάρτας σας (4 τελευταία στοιχεία)
- τα τελευταία ψηφία του κινητού τηλεφώνου στο οποίο θα σας αποσταλεί ο κωδικός μιας χρήσης

Ο έλεγχος των παραπάνω στοιχείων, σας επιτρέπει να γνωρίζετε με ακρίβεια ποια συναλλαγή αποδέχεστε.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ:

Θα σας ζητηθεί η εξακρίβωση της ταυτότητάς σας μέσω ισχυρής ταυτοποίησης. H διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:

- Καταχωρείτε στο αντίστοιχο πεδίο της οθόνης τον Κωδικό μιας Χρήσης (OTP – One Time Password) τον οποίο θα λάβετε με SMS* στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην Παγκρήτια Τράπεζα, (ο Κωδικός παραμένει ενεργός για 3’).

- Εν συνεχεία καταχωρείτε τον Προσωπικό σας Κωδικό. Αρχικά ως Προσωπικό Κωδικό πληκτρολογείτε τον ΑΦΜ σας. Εν συνεχεία θα σας ζητηθεί να τον αντικαταστήστε με κωδικό δικής σας επιλογής, τον οποίο και θα πρέπει να απομνημονεύσετε, ώστε να τον χρησιμοποιείτε στις επόμενες συναλλαγές σας.

Με την ολοκλήρωση της παραπάνω διαδικασίας και την εξακρίβωση της ταυτότητάς σας, η συναλλαγή προωθείται προς έγκριση.

*Σε περίπτωση που αδυνατείτε να λάβετε SMS είτε γιατί ο αριθμός κινητού τηλεφώνου είναι λανθασμένος είτε γιατί δεν είναι καταχωρημένος στα αρχεία της Τράπεζας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο +30 2810 338800.