Αναζήτηση

Παγκρήτια Επιχειρηματικότητα Λύσεις για Επαγγελματίες
POS

Παγκρήτια Επιχειρηματικότητα Λύσεις για Επαγγελματίες
POS

Ασύρματο και Ενσύρματο Τερματικό POS

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ
  • Σε κάθε επιχείρηση που θέλει να προσφέρει έναν επιπλέον τρόπο πληρωμής στους πελάτες της με ταχύτητα και ασφάλεια.

Σύμφωνα και με τη κοινή υπουργική απόφαση για την υποχρέωση αποδοχής πληρωμών με κάρτα ( άρθρο 65 του ν. 4446/2016) μια σειρά επαγγελματιών είναι υποχρεωμένοι να δέχονται συναλλαγές με κάρτα.

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΕΡΜΑΤΙΚΟΥ POS

Όλα τα τερματικά που προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα δέχονται συναλλαγές με κάρτες τεχνολογίας chip & pin με εισαγωγή της κάρτας στο τερματικό, ανέπαφα ή με virtual Card ή με πληκτρολογημένη συναλλαγή.

Μπορείτε να επιλέξετε ενσύρματο ή ασύρματο POS, ανάλογα με τις ανάγκες σας:
- Αν η δραστηριότητα της επιχείρησης δεν απαιτεί τη μετακίνηση του POS, το ενσύρματο POS αποτελεί ιδανική λύση.
- Αν η δραστηριότητα απαιτεί τη μετακίνηση του POS (π.χ εστιατόριο, πρατήριο καυσίμων κλπ) το ασύρματο POS παρέχει την απαιτούμενη ευελιξία.

Κατά την επιλογή POS πρέπει να λάβετε υπόψη:

  • Τις δυνατότητες αποδοχής τύπων συναλλαγών
  • Την ταχύτητα εκτέλεσης κάθε συναλλαγής, καθώς και την ευκολία χρήσης του τερματικού.
  • Την αντοχή του στην καθημερινή χρήση και την εγγύηση που παρέχεται.
  • Την υποστήριξη σε περίπτωση προβλήματος κατά τη διεκπεραίωση μίας συναλλαγής ή βλάβης στο τερματικό.
ΠΟΙΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ;
  • πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες (Visa, V-Pay, MasterCard και Maestro)
  • η κάρτα «Παγκρήτια Γη» της Παγκρήτιας Τράπεζας στο πλαίσιο της Συμβολαιακής Γεωργίας, εφόσον η επιχείρηση είναι στην λίστα με τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις (π.χ. πρατήριο καυσίμων, εμπορία αγροτικών εφοδίων).
  • η Κάρτα Αλληλεγγύης.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΝΟΣ POS ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
  • Συμμόρφωση με τη νομοθεσία.
  • Αύξηση των πωλήσεων - διευκόλυνση των πελατών προσφέροντας έναν επιπλέον τρόπο πληρωμής.
  • Οι συναλλαγές πραγματοποιούνται με ταχύτητα και ασφάλεια, χωρίς τη διαχείριση μετρητών.
  • Το ποσό των συναλλαγών πιστώνεται στο λογαριασμό της επιχείρησης την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την πραγματοποίησή τους.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ ΕΝΑ POS ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ;
  1. Προσέρχεστε σε ένα κατάστημα της Παγκρήτιας Τράπεζας με τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
    • Βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος από Δ.Ο.Υ. με τις τυχόν μεταβολές.
    • Έντυπο E3 για επιχειρήσεις με βιβλία Β΄ κατηγορίας.
    • Ισολογισμό/κατάσταση αποτελεσμάτων, για επιχειρήσεις με βιβλία Γ΄ κατηγορίας.
    • Περιοδική δήλωση ΦΠΑ (τρέχοντος έτους) ή πρόσφατο ισοζύγιο (τρέχοντος έτους).
  2. Λαμβάνετε προσωποποιημένη τιμολόγηση με βάση τις ανάγκες και το μέγεθος της επιχείρησής σας.
  3. Το αίτημα σας αξιολογείται από την Τράπεζα.
  4. Ενημερώνεστε από τον υπάλληλο του καταστήματος για την έκβαση του αιτήματός σας και προσέρχεστε στο κατάστημα για την υπογραφή της σύμβασης.
  5. Παραλαμβάνετε στην έδρα της επιχείρησής σας το τερματικό με απλές και αναλυτικές οδηγίες εγκατάστασης, έτοιμο για να τεθεί σε λειτουργία.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με το/τα τερματικό/ά μπορείτε να επικοινωνείτε με τη Παγκρήτια Τράπεζα με τους ακόλουθους τρόπους:

Για θέματα Τεχνικής Υποστήριξης
(Τ) +30 211 1000210 Δευτέρα- Κυριακή 7:00- 00:00
Για θέματα Συναλλαγών

(Τ) +30 210 6244 705 Δευτέρα -Σάββατο 8:00- 22:00 & Κυριακή 10:00 -20:00

Ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας: pos_support@pancretabank.gr