Αναζήτηση

Η Τράπεζα

Η Τράπεζα
Επικοινωνία - Διαχείριση Παραπόνων

Η Τράπεζα
Επικοινωνία - Διαχείριση Παραπόνων

Μας ενδιαφέρει η γνώμη σας και επιδιώκουμε να έχουμε ανοιχτή επικοινωνία μαζί σας.

Είμαστε εδώ για να σας ακούσουμε και να βελτιώσουμε την ποιότητα της  εξυπηρέτησής σας.

Αντιμετωπίζουμε ισότιμα όλους τους πελάτες μας και ακολουθούμε διαφανείς διαδικασίες και ενιαίους κανόνες για τη διαχείριση των παραπόνων τους, με στόχο την εξεύρεση μιας δίκαιης λύσης που να ανταποκρίνεται εξατομικευμένα στις ανάγκες τους.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ :

Για την ασφάλειά σας και για όσο διάστημα ισχύουν οι περιορισμοί για την πρόληψη της διασποράς του ιού COVID-19, σας συστήνουμε να μην επισκέπτεστε το δίκτυο των καταστημάτων. Χρησιμοποιείτε τους ακόλουθους τρόπους επικοινωνίας με την Τράπεζα.

  • Ηλεκτρονικά

Α) Μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Περιγράψετε συνοπτικά το θέμα, συμπληρώστε τα στοιχεία σας και υποδείξτε μας τον τρόπο που θέλετε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Β) Μe email στην ηλεκτρονική διεύθυνση : iso@pancretabank.gr

  • Τηλεφωνικά

Καλέστε από σταθερό ή κινητό στο 18 184
(για παράπονα εσωτ. 2 από Δευτέρα ως Παρασκευή από τις 08:00-15:00).

  • Με επιστολή

Παγκρήτια Συνεταιριστική Τράπεζα Συν.Π.Ε.,
Δ/νση Οργάνωσης & Κεντρικών Εργασιών
Λ. Ικάρου & Μαυσώλου, 71 601 Ν. Αλικαρνασσός

Σημειώστε απαραίτητα το ονοματεπώνυμο και τα στοιχεία επικοινωνίας σας για να μπορέσουμε να σας απαντήσουμε.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Ανταποκρινόμαστε έγκαιρα και αποτελεσματικά

Επιδίωξή μας είναι να ανταποκρινόμαστε στο παράπονό σας το συντομότερο δυνατό, με ευαισθησία, αντικειμενικότητα και υπευθυνότητα.

Διαδικασία επεξεργασίας αιτήματος   

Μόλις παραλάβουμε το αίτημα σας θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου:  

  • Να επιβεβαιώσουμε την παραλαβή του αιτήματός σας
  • Να σας ενημερώσουμε ότι θα σας απαντήσουμε εγγράφως εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο (εντός 45 ήμερων από την υποβολή του σχετικού παραπόνου ή καταγγελίας).

Σε περίπτωση που απαιτείται υπέρβαση του παραπάνω χρονικού ορίου θα σας ενημερώσουμε σχετικά, διευκρινίζοντας τους λόγους για τους οποίους ζητάμε παράταση χρόνου.

Εάν δεν μείνετε ικανοποιημένοι

Εφόσον η απάντηση που λάβατε από την Τράπεζα δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε να απευθυνθείτε στον Συνήγορο του Καταναλωτή στη διεύθυνση Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71 Αθήνα, (http://www.synigoroskatanaloti.gr).

Επίσης, μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιονδήποτε άλλο φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, νόμιμα καταχωρημένο στο Μητρώο φορέων Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, www.efpolis.gr, όπου μπορείτε να βρείτε αναρτημένες και περισσότερες πληροφορίες για την εξωδικαστική επίλυση διαφορών.

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΣ
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΘΕΜΑ *













ΣΧΟΛΙΑ / ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ *

* Υποχρεωτικά πεδία