Αναζήτηση

Η Τράπεζα

Η Τράπεζα
Επικοινωνία - Διαχείριση Παραπόνων

Η Τράπεζα
Επικοινωνία - Διαχείριση Παραπόνων

Μας ενδιαφέρει η γνώμη σας και επιδιώκουμε να έχουμε ανοιχτή επικοινωνία μαζί σας.

Είμαστε εδώ για να σας ακούσουμε και να βελτιώσουμε την ποιότητα της  εξυπηρέτησής σας.

Αντιμετωπίζουμε ισότιμα όλους τους πελάτες μας και ακολουθούμε διαφανείς διαδικασίες και ενιαίους κανόνες για τη διαχείριση των παραπόνων τους, με στόχο την εξεύρεση μιας δίκαιης λύσης που να ανταποκρίνεται εξατομικευμένα στις ανάγκες τους.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ :

Υποβάλλετε το παράπονο, τις παρατηρήσεις σας, το θετικό σας σχόλιο, ή αναφέρετε οποιοδήποτε άλλο θέμα σας απασχολεί, χρησιμοποιώντας έναν από τους ακόλουθους τρόπους:  

  • Επίσκεψη στο Κατάστημα

Απευθυνθείτε στον Υπεύθυνο του Καταστήματος ή στο στέλεχος που σας εξυπηρετεί.

  • Ηλεκτρονικά

Α) Μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Περιγράψετε συνοπτικά το θέμα, συμπληρώστε τα στοιχεία σας και υποδείξτε μας τον τρόπο που θέλετε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Β) Μe email στην ηλεκτρονική διεύθυνση : iso@pancretabank.gr

  • Τηλεφωνικά

Καλέστε από σταθερό ή κινητό στο 18 184
(για παράπονα εσωτ. 2 από Δευτέρα ως Παρασκευή από τις 08:00-15:00).

  • Με επιστολή

Στείλτε μας επιστολή στη διεύθυνση:

Παγκρήτια Συνεταιριστική Τράπεζα Συν.Π.Ε.,
Οργάνωση – Διαχείριση Ποιότητας
Λ. Ικάρου 5,  71306 Ηράκλειο

Σημειώστε απαραίτητα το ονοματεπώνυμο και τα στοιχεία επικοινωνίας σας για να μπορέσουμε να σας απαντήσουμε.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Ανταποκρινόμαστε έγκαιρα και αποτελεσματικά

Επιδίωξή μας είναι να ανταποκρινόμαστε στο παράπονό σας το συντομότερο δυνατό, με ευαισθησία, αντικειμενικότητα και υπευθυνότητα.

Διαδικασία επεξεργασίας αιτήματος   

Μόλις παραλάβουμε το αίτημα σας θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου:  

  • Να επιβεβαιώσουμε την παραλαβή του αιτήματός σας
  • Να σας ενημερώσουμε ότι θα σας απαντήσουμε εγγράφως εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο (εντός 45 ήμερων από την υποβολή του σχετικού παραπόνου ή καταγγελίας).

Σε περίπτωση που απαιτείται υπέρβαση του παραπάνω χρονικού ορίου θα σας ενημερώσουμε σχετικά, διευκρινίζοντας τους λόγους για τους οποίους ζητάμε παράταση χρόνου.

Εάν δεν μείνετε ικανοποιημένοι

Εφόσον η απάντηση που λάβατε από την Τράπεζα δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε να απευθυνθείτε στον Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Μεσολαβητή – Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΧΜ – ΕΕΕΔ) (Μασσαλίας 1, 10680 Αθήνα, www.hobis.gr Τηλ.: 10 4 40, 210 3376700 Fax: 210-3238821, e-mail: info@hobis.gr) ως φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), ο οποίος βρίσκεται καταχωρημένος στο ειδικό Μητρώο που τηρείται στην ιστοσελίδα της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας Αγοράς.

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΣ
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΘΕΜΑ *













ΣΧΟΛΙΑ / ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ *

* Υποχρεωτικά πεδία