Αναζήτηση

Η Τράπεζα

Η Τράπεζα
Διαχείριση και υποβολή παραπόνων

Η Τράπεζα
Διαχείριση και υποβολή παραπόνων

Επι­δί­ω­ξή μας είναι να αντα­πο­κρι­νό­μα­στε στο πα­ρά­πο­νό σας το συ­ντο­μό­τε­ρο δυ­να­τό, με ευαι­σθη­σία, αντι­κει­με­νι­κό­τη­τα και υπευ­θυ­νό­τη­τα.
Αντιμετωπίζουμε ισότιμα όλους τους πελάτες μας και ακολουθούμε διαφανείς διαδικασίες και ενιαίους κανόνες για τη διαχείριση των παραπόνων τους, με στόχο την εξεύρεση μιας δίκαιης λύσης που να ανταποκρίνεται εξατομικευμένα στις ανάγκες τους.

Επικοινωνήσετε μαζί μας με όποιο τρόπο σας εξυπηρετεί: 

Ηλεκτρονικά

Συμπληρώστε τη Φόρμα Υποβολής Παραπόνου.

Eναλλακτικά μπορείτε να στείλετε email στη διεύθυνση: complaints@pancretabank.gr

Τηλεφωνικά

Καλέστε στη γραμμή παραπόνων από σταθερό ή κινητό στο +30 2810 338800 από Δευτέρα ως Παρασκευή, εντός του ωραρίου εργασίας της Τράπεζας.

Επίσκεψη στο Κατάστημα

Μπορείτε να εκφράσετε το παράπονό σας σε ένα από τα στελέχη των καταστημάτων μας, ή να συμπληρώσετε και να παραδώσετε τη διαθέσιμη φόρμα σε ένα απ΄αυτά.

Ωράριο λειτουργίας για το κοινό: Δευτέρα - Παρασκευή 08:00- 14:00

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, σας συστήνουμε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με το κατάστημα συνεργασίας σας.

Με επιστολή (ταχυδρομικά)

Παγκρήτια Τράπεζα Α.Ε.,

Διεύθυνση Οργάνωσης
Λ. Ικάρου & Μαυσώλου 71 601, Ηράκλειο Κρήτης

Σημειώστε απαραίτητα το ονοματεπώνυμο και τα στοιχεία επικοινωνίας σας για να μπορέσουμε να σας απαντήσουμε.

Διαδικασία επεξεργασίας αιτήματος

Μόλις παραλάβουμε το αίτημα σας θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου:

  • Να σας επιβεβαιώσουμε την παραλαβή του αιτήματος σας
  • Να σας ενημερώσουμε ότι θα σας απαντήσουμε εγγράφως εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο (εντός 45 ήμερων από την υποβολή του σχετικού παραπόνου ή καταγγελίας).

Σε περίπτωση που απαιτείται υπέρβαση του παραπάνω χρονικού ορίου θα σας ενημερώσουμε σχετικά, διευκρινίζοντας τους λόγους για τους οποίους ζητάμε παράταση χρόνου.

Εάν δεν μείνετε ικανοποιημένοι

Εφόσον η απάντηση που λάβατε από την Τράπεζα δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε να απευθυνθείτε στον Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Μεσολαβητή – Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΧΜ – ΕΕΕΔ) (Μασσαλίας 1, 10680 Αθήνα, www.hobis.gr Τηλ.: 10 4 40, 210 3376700 Fax: 210-3238821, e-mail: info@hobis.gr) ως φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), ο οποίος βρίσκεται καταχωρημένος στο ειδικό Μητρώο που τηρείται στην ιστοσελίδα της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας Αγοράς.