Επιδίωξή μας είναι να ανταποκρινόμαστε στο παράπονό σας το συντομότερο δυνατό, με ευαισθησία, αντικειμενικότητα και υπευθυνότητα.
Αντιμετωπίζουμε ισότιμα όλους τους πελάτες μας και ακολουθούμε διαφανείς διαδικασίες και ενιαίους κανόνες για τη διαχείριση των παραπόνων τους, με στόχο την εξεύρεση μιας δίκαιης λύσης που να ανταποκρίνεται εξατομικευμένα στις ανάγκες τους.
Επικοινωνήσετε μαζί μας με όποιο τρόπο σας εξυπηρετεί:
Διαδικασία επεξεργασίας αιτήματος
Μόλις παραλάβουμε το αίτημα σας θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου:
- Να σας επιβεβαιώσουμε την παραλαβή του αιτήματος σας
- Να σας ενημερώσουμε ότι θα σας απαντήσουμε εγγράφως εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο (εντός 45 ήμερων από την υποβολή του σχετικού παραπόνου ή καταγγελίας).
Σε περίπτωση που απαιτείται υπέρβαση του παραπάνω χρονικού ορίου θα σας ενημερώσουμε σχετικά, διευκρινίζοντας τους λόγους για τους οποίους ζητάμε παράταση χρόνου.
Εάν δεν μείνετε ικανοποιημένοι
Εφόσον η απάντηση που λάβατε από την Τράπεζα δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε να απευθυνθείτε στον Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Μεσολαβητή – Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΧΜ – ΕΕΕΔ) (Μασσαλίας 1, 10680 Αθήνα, www.hobis.gr Τηλ.: 10 4 40, 210 3376700 Fax: 210-3238821, e-mail: info@hobis.gr) ως φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), ο οποίος βρίσκεται καταχωρημένος στο ειδικό Μητρώο που τηρείται στην ιστοσελίδα της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας Αγοράς.