1. Παραλαβή κάρτας & PIN:
Εφόσον εγκριθεί το αίτημά σας, θα παραλάβετε από το κατάστημα στο οποίο έχετε κάνει την αίτηση, την κύρια και τις πρόσθετες κάρτες σας.
Το PIN θα σας αποσταλεί με απλή επιστολή στη διεύθυνση επικοινωνίας που έχει δηλώσει στην αίτησή σας.
2. Πληρωμή Λογαριασμού:
Η πληρωμή της κάρτας μπορεί να γίνει από καταθετικό λογαριασμό ως εξής:
- Με την καταχώρηση πάγιας εντολής:
- Για την πληρωμή της ελάχιστης καταβολής
- Για την εξόφληση του συνόλου του χρεωστικού υπολοίπου κάθε μήνα
- Μέσω της υπηρεσίας Pancretaonline
- Στο ταμείο της Τράπεζας
3. Ενεργοποίηση κάρτας :
H κάρτα σας εκδίδεται ανενεργή. Για την ενεργοποίησή της, καλέστε, όλο το 24ωρο στο 2810 338800 (εσωτ. 1) ή στο +30 2810 338800 (από το εξωτερικό). Για την ταυτοποίησή σας θα χρειαστείτε την κάρτα σας, την ταυτότητα ή το διαβατήριό σας και το ΑΦΜ σας.
Η λειτουργικότητα των ανέπαφων συναλλαγών ενεργοποιείται αφού πραγματοποιήσετε την πρώτη συναλλαγή σας με χρήση του προσωπικού κωδικού PIN.
4. Απώλεια / κλοπή κάρτας :
Σε περίπτωση απώλειας/ κλοπής της κάρτας σας καλέστε αμέσως την 24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση
στο 2810 338800 (εσωτ. 1) ή στο +30 2810 338800 (από το εξωτερικό) για να προχωρήσουμε στην άμεση ακύρωση και αντικατάστασή της.