Κατά τη μεταφορά των δεδομένων στο σύστημα της Attica Bank, θα ανοιχθούν νέοι καταθετικοί λογαριασμοί. Η διαδικασία αυτή θα ακολουθηθεί για κάθε καταθετικό λογαριασμό που τηρούσατε στην πρώην Παγκρήτια Τράπεζα. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα ενημερωθείτε για τον νέο ή τους νέους λογαριασμούς που θα σας αποδοθούν, καθώς και για το IBAN τους, μέσω των επίσημων καναλιών της Τράπεζας:
- Ψηφιακή τραπεζική (e-banking)
- Mobile app
- Δίκτυο καταστημάτων (branches)
- Your Attica (+30 210 366 9009)
Κάθε υφιστάμενος λογαριασμός σας στην πρώην Παγκρήτια Τράπεζα, με το «παλιό» IBAN, θα εξακολουθεί να εξυπηρετεί αποκλειστικά εισερχόμενες πιστώσεις και άμεσες χρεώσεις-πληρωμές. Αυτές θα εξυπηρετούνται αυτόματα από τον νέο λογαριασμο που σας έχει αποδοθεί, χωρίς να απαιτείται καμία ενέργεια από εσάς. Όλες οι λοιπές συναλλαγές θα διενεργούνται στο εξής από τον νέο λογαριασμό που θα δημιουργηθεί για εσάς στο σύστημα της Attica Bank.
Όλες οι ενεργές πάγιες εντολές άμεσων χρεώσεων-πληρωμών μεταφέρονται αυτόματα στην Attica Bank. Επιπλέον, στον νέο καταθετικό σας λογαριασμό θα έχετε τη δυνατότητα να καταχωρείτε νέες πάγιες εντολές (standing orders) και να πραγματοποιείτε τις τακτικές σας συναλλαγές με ασφάλεια και ευκολία, μέσω όλων των επίσημων καναλιών της Attica Bank.