Οι προσωπικές μου ανάγκες
Οι ανάγκες της επιχείρησής μου
Η Τράπεζα

Λογαριασμοί καταθέσεων

Ο καταθετικός λογαριασμός που τηρώ στην πρώην Παγκρήτια Τράπεζα θα διατηρηθεί;

Κατά τη μεταφορά των δεδομένων στο σύστημα της Attica Bank, θα ανοιχθούν νέοι καταθετικοί λογαριασμοί. Η διαδικασία αυτή θα ακολουθηθεί για κάθε καταθετικό λογαριασμό που τηρούσατε στην πρώην Παγκρήτια Τράπεζα. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα ενημερωθείτε για τον νέο ή τους νέους λογαριασμούς που θα σας αποδοθούν, καθώς και για το IBAN τους, μέσω των επίσημων καναλιών της Τράπεζας:

  • Ψηφιακή τραπεζική (e-banking)
  • Mobile app
  • Δίκτυο καταστημάτων (branches)
  • Your Attica (+30 210 366 9009)

Οι υφιστάμενοι λογαριασμοί σας στην πρώην Παγκρήτια Τράπεζα, με το παλιό IBAN, θα εξακολουθούν να εξυπηρετούν αποκλειστικά εισερχόμενες πιστώσεις και άμεσες χρεώσεις-πληρωμές. Αυτές θα εξυπηρετούνται αυτόματα από τον νέο λογαριασμό (IBAN) που θα σας αποδοθεί, χωρίς να απαιτείται καμία ενέργεια από εσάς. Οι λοιπές συναλλαγές θα διενεργούνται στο εξής από τον νέο λογαριασμό που θα δημιουργηθεί για εσάς στο σύστημα της Attica Bank.

Όλες οι ενεργές πάγιες εντολές άμεσων χρεώσεων-πληρωμών μεταφέρονται αυτόματα στην Attica Bank. Επιπλέον, στον νέο καταθετικό σας λογαριασμό θα έχετε τη δυνατότητα να καταχωρίζετε νέες πάγιες εντολές (standing orders) και να πραγματοποιείτε τις τακτικές σας συναλλαγές με ασφάλεια και ευκολία, μέσω όλων των επίσημων καναλιών της Attica Bank.

Τι θα ισχύσει με την προθεσμιακή μου κατάθεση;

Οι προθεσμιακές καταθέσεις σας θα μεταφερθούν αυτόματα στα συστήματα της Attica Bank, διατηρώντας τα ίδια χαρακτηριστικά, όρους και επιτόκια. Σημειώνεται, ωστόσο, ότι η αυτόματη ανανέωσή τους δεν θα υποστηρίζεται. Την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κατάστημα εξυπηρέτησης, εφόσον επιθυμείτε την ανανέωσή της.

Για οποιοδήποτε θέμα αφορά τη λήξη ή τη διαχείριση των καταθέσεων σας, μπορείτε να απευθύνεστε στο κατάστημα εξυπηρέτησής σας.

Θα αλλάξουν οι όροι και τα χαρακτηριστικά των καταθετικών μου λογαριασμών (ταμιευτήριo, όψεως/τρεχούμενος,);

Όχι. Το καταθετικό προϊόν που τηρούσατε στην πρώην Παγκρήτια Τράπεζα έχει αντιστοιχιστεί με προϊόν της Attica Bank με τα ίδια βασικά χαρακτηριστικά*, στο πλαίσιο της ενιαίας προϊοντικής πολιτικής της Τράπεζας. Η πολιτική αυτή είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο www.atticabank.gr, όπου είναι αναρτημένοι και οι Γενικοί Όροι Συναλλαγών. Για την πληρέστερη ενημέρωσή σας, έχει καταρτιστεί πίνακας αντιστοίχισης προϊόντων, ο οποίος παρατίθεται κατωτέρω.

Ομοίως δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε μεταβολή στα πρόσωπα που έχουν δικαίωμα πρόσβασης και χρήσης των εταιρικών λογαριασμών.

Σε ό,τι αφορά στα προϊόντα «Αποταμιευτικό για το Παιδί», «Payroll Account με δυνατότητα υπερανάληψης» και «Current Account με δυνατότητα υπερανάληψης», ισχύουν όσα σας έχουν γνωστοποιηθεί στην ειδική ενημέρωση που σας έχει αποσταλεί.

* Υπό την επιφύλαξη τυχόν μεταβολών του Τιμολογίου ή και των Επιτοκίων Καταθέσεων τηρουμένων των προβλέψεων του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου.

Δανειακοί λογαριασμοί

Θα μεταφερθεί το δάνειο μου;

Ναι. Όλα τα δάνεια και οι πιστώσεις κάθε τύπου και μορφής που έχουν χορηγηθεί από την πρώην Παγκρήτια Τράπεζα μεταφέρονται στην Attica Bank, μαζί με το υφιστάμενο υπόλοιπό τους,  κατά την ημέρα ενοποίησης των πληροφοριακών συστημάτων. Ομοίως μεταφέρονται όλα τα στοιχεία και οι πληροφορίες του δανείου (ενδεικτικά τυχόν ημέρες καθυστέρησης κ.α.) Όλοι οι υφιστάμενοι καταθετικοί λογαριασμοί της πρώην Παγκρήτιας Τράπεζας που εξυπηρετούν τους δανειακούς / χορηγητικούς λογαριασμούς θα αντικατασταθούν αυτόματα με τους νέους λογαριασμούς (νέο IBAN) που θα δημιουργηθούν (βλ. ερώτηση «Ο καταθετικός λογαριασμός που τηρώ στην πρώην Παγκρήτια Τράπεζα θα διατηρηθεί;»)

Οι όροι του δανείου σας, οι υποχρεώσεις, οι εξασφαλίσεις κ.ο.κ. εξακολουθούν να ισχύουν σύμφωνα με τη δανειακή σας σύμβαση.

Πώς θα γίνεται η αποπληρωμή του δανείου;

Η αποπληρωμή των υποχρεώσεών σας από τα δανειακά σας προϊόντα, θα γίνεται με τους ίδιους όρους που θα ισχύουν κατά την ημερομηνία ενοποίησης των συστημάτων, σε ό,τι αφορά στο ποσό, την ημερομηνία πληρωμής κάθε δόσης, το συνολικό αριθμό δόσεων, τη διάρκεια, το επιτόκιο κ.λπ.

Οι εξοφλητικές πληρωμές θα συνεχίσουν να πραγματοποιούνται μέσω των υφιστάμενων μεθόδων και καναλιών πληρωμής χωρίς να απαιτείται καμία περαιτέρω ενέργεια από εσάς. Εναλλακτικά, μπορείτε να πραγματοποιείτε τις πληρωμές σας στα ταμεία των καταστημάτων μας.

Μεταβάλλεται η λειτουργία των Πιστοδοτικών μου Ορίων;

Όχι. Τα χαρακτηριστικά και οι όροι των ενεργών Πιστοδοτικών Ορίων στην πρώην Παγκρήτια Τράπεζα δεν θα επηρεαστούν από την συγχώνευση. Θα μεταφερθούν αυτόματα στην Attica Bank, όπως και όλες οι σχετικές εξασφαλίσεις (προσημειώσεις, ενέχυρα, εκχωρήσεις κ.λπ.) που συνδέονται με αυτά. Ισχύουν όροι και υποχρεώσεις που προβλέπονται στις υφιστάμενες συμβάσεις.

Επενδυτικοί Λογαριασμοί

Τι θα συμβεί με την επενδυτική μου σχέση;

Το σύνολο των επενδυτικών σας λογαριασμών (των συνδεδεμένων με χρηματοπιστωτικά σας μέσα, όπως ενδεικτικά αμοιβαία κεφάλαια, ομόλογα κ.λπ.) και υπηρεσιών (συμπεριλαμβανομένης της θεματοφυλακής) με την πρώην Παγκρήτια Τράπεζα, θα εξυπηρετούνται πλέον από τα συστήματα της Attica Bank, χωρίς να χρειάζεται οποιαδήποτε ενέργεια από μέρους σας. Οι υπηρεσίες  του Wealth Management θα συνεχίσουν να προσφέρονται μέσω του δικτύου της Attica Bank, δίνοντάς σας πρόσβαση στις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως και δυνατότητα επιλογής από μια ευρεία γκάμα επενδυτικών προϊόντων από κορυφαίους επενδυτικούς οίκους.

Η δυνατότητα τηλεφωνικών εντολών, αυτή τη στιγμή, βρίσκεται προσωρινά εκτός λειτουργίας. Θα ενημερωθείτε εκ νέου όταν η υπηρεσία είναι διαθέσιμη.

Σε κάθε περίπτωση δεν μεταβάλλεται η σύνθεση του επενδυτικού σας λογαριασμού ή χαρτοφυλακίου.

Κίνηση Κεφαλαίων – Πληρωμές

Ισχύουν οι πάγιες εντολές που διατηρούσα στην πρώην Παγκρήτια Τράπεζα;

Ναι. Όλες οι ενεργές πάγιες εντολές άμεσων χρεώσεων-πληρωμών μεταφέρονται αυτόματα στην Attica Bank. Δεν απαιτείται καμία ενέργεια από εσάς.

Μπορώ να συνεχίσω να χρησιμοποιώ το καρνέ επιταγών της πρώην Παγκρήτιας Τράπεζας;

Ναι. Μπορείτε να το χρησιμοποιείτε κανονικά, μέχρι την εξάντληση των φύλλων.

Έχω τραπεζική επιταγή της Παγκρήτιας Τράπεζας που δεν την έχω εισπράξει. Τι ισχύει;

Όλες οι τραπεζικές επιταγές της πρώην Παγκρήτιας Τράπεζας παραμένουν σε ισχύ. Μπορούν είτε να εξοφληθούν στα καταστήματα της Attica Bank και της πρώην Παγκρήτιας Τράπεζας, είτε να κατατεθούν προς είσπραξη σε άλλη τράπεζα.

Έχω εκδώσει ιδιωτικές επιταγές που δεν έχουν εμφανισθεί για πληρωμή. Ισχύουν;

Ναι. Ισχύουν κανονικά και μπορούν είτε να εμφανιστούν για πληρωμή σε κατάστημα της Attica Bank, είτε να κατατεθούν προς είσπραξη σε άλλη Τράπεζα.

Ισχύουν οι Εγγυητικές Επιστολές που έχουν εκδοθεί από την πρώην Παγκρήτια Τράπεζα;

Όλες οι Εγγυητικές Επιστολές οποιουδήποτε τύπου, καθώς και τα σχετικά πιστωτικά όρια και εξασφαλίσεις, μεταφέρονται στην Attica Bank και παραμένουν σε ισχύ, σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στην σύμβαση που τις διέπει, περιλαμβανομένων και όσων έχουν κατατεθεί σε φορείς και επιχειρήσεις στο πλαίσιο των συναλλακτικών σας σχέσεων.

Ψηφιακή Τραπεζική

Θα αλλάξουν οι κωδικοί πρόσβασής μου στο e-banking & Mobile app;

Όχι. Οι υπάρχοντες κωδικοί σας (username & password) παραμένουν οι ίδιοι. Μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τους ίδιους κωδικούς για σύνδεση, χωρίς καμία αλλαγή.

 

 

Από πού θα συνδέομαι στο e-banking & Mobile app;

Με την ολοκλήρωση της ενοποίησης των πληροφοριακών συστημάτων της Attica Bank και της Παγκρήτιας Τράπεζας, η πρόσβαση για όλους στο e-banking & Mobile app θα γίνεται μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Attica Bank (www.atticabank.gr) ή της εφαρμογής Attica Mobile (για Android & iOS).

Θα υπάρξει διακοπή στη λειτουργία του e-banking & Mobile app κατά την λειτουργική συγχώνευση;

Οι ψηφιακές υπηρεσίες (e-banking & mobile app) θα είναι προσωρινά μη διαθέσιμες λόγω των εργασιών της λειτουργικής συγχώνευσης. Θα ενημερωθείτε εγκαίρως μέσω μηνύματος Viber/SMS/e-mail και ανάρτησης στο site της Τράπεζας για το χρόνο κατά τον οποίο δεν θα είναι διαθέσιμες οι ανωτέρω υπηρεσίες, καθώς και για το χρόνο επαναφοράς τους.

Ποια προϊόντα θα εμφανίζονται στο e-banking & Mobile app μου μετά τη συγχώνευση;

Θα βλέπετε τα ίδια προϊόντα στα οποία είχατε πρόσβαση πριν τη συγχώνευση.

Χρεωστικές – Πιστωτικές Κάρτες / POS

Θα χρειαστεί να αντικαταστήσω την κάρτα μου;

Η χρήση των χρεωστικών καρτών (προσωπικών και εταιρικών) συνεχίζεται απρόσκοπτα, χωρίς καμία επίδραση στις συναλλαγές σας, είτε πρόκειται για φυσικές συναλλαγές σε POS ή ATM είτε για ηλεκτρονικές συναλλαγές. Το μόνο που θα χρειαστεί είναι, με την εκκίνηση χρήσης της εφαρμογής mobile banking της Attica, να εγγράψετε την συσκευή σας,  ώστε να μπορείτε να διαχειρίζεστε τις ηλεκτρονικές συναλλαγές σας με push notification.

 

Κατά την ολοκλήρωση της μετάπτωσης στα συστήματα της Attica Bank, θα υπάρξει σύντομο χρονικό διάστημα κατά το οποίο δεν θα είναι δυνατή η χρήση των χρεωστικών καρτών . Θα ενημερωθείτε εγκαίρως μέσω μηνύματος Viber/SMS/e-mail και ανάρτησης στο site της Τράπεζας σχετικά με το πότε αυτό θα λάβει χώρα.

 

Οι χρεωστικές κάρτες της πρώην Παγκρήτιας Τράπεζας θα μπορούν να εγγραφούν στα Digital Wallets Google pay, Apple Pay, Garmin Pay από τον Οκτώβριο 2025.

 

Για τις πιστωτικές κάρτες της πρώην Παγκρήτιας Τράπεζας δεν θα παρέχονται προσωρινά στα ΑΤΜ της Τράπεζας οι συναλλαγές «Πληρωμή Πιστωτικής Κάρτας με μετρητά» και «Ενεργοποίηση Πιστωτικής Κάρτας». Θα ενημερωθείτε εγκαίρως μέσω μηνύματος Viber/SMS/e-mail και ανάρτησης στο site της Τράπεζας για το χρόνο κατά τον οποίο δεν θα είναι διαθέσιμες οι ανωτέρω συναλλαγές καθώς και για το χρόνο επαναφοράς τους.

Οι πιστωτικές κάρτες της πρώην Παγκρήτιας Τράπεζας δεν θα μπορούν προσωρινά να χρησιμοποιηθούν στα ΑΤΜ της Τράπεζας και του δικτύου ΔΙΑΣ ως χρεωστικές κάρτες (Dual Functionality – ανάληψη μετρητών από συνδεδεμένο λογαριασμό ταμιευτηρίου/όψεως). Θα ενημερωθείτε εγκαίρως μέσω μηνύματος Viber/SMS/e-mail και ανάρτησης στο site της Τράπεζας για τοn χρόνο κατά τον οποίο δεν θα είναι διαθέσιμη η ανωτέρω λειτουργικότητα καθώς για το χρόνο επαναφοράς της.

Οι πληρωμές των υποχρεώσεων μέσω των πιστωτικών καρτών της πρώην Παγκρήτιας Τράπεζας θα συνεχιστούν κανονικά μέσω των υφιστάμενων μεθόδων και καναλιών πληρωμής (πάγιες εντολές, ταμεία υποκαταστημάτων κλπ) χωρίς να απαιτείται οποιαδήποτε περαιτέρω ενέργεια από εσάς.

Είμαι επιχειρηματίας. Θα μπορώ να χρησιμοποιώ το POS που μου έχει δοθεί από την πρώην Παγκρήτια Τράπεζα;

Ναι. Η λειτουργία των POS και η εκκαθάριση των συναλλαγών δεν επηρεάζεται (για την αλλαγή IBAN βλ. ανωτέρω για τους καταθετικούς λογαριασμούς).

Όταν το POS συνδεθεί με τη νέα εφαρμογή της Attica Bank και εφόσον υπάρξει ανάγκη εκ νέου διασύνδεσης με την ταμειακή μηχανή, θα σας σταλεί προσωποποιημένη ενημέρωση μέσω Viber/SMS/e-mail.

Ασφαλιστικά Προϊόντα

Ισχύουν τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά μου;

Ναι. Όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια που έχετε συνάψει μέσω της πρώην Παγκρήτιας Τράπεζας παραμένουν σε ισχύ και ανανεώνονται κανονικά. Για εξυπηρέτηση ή ενημέρωση σχετικά με τα συμβόλαιά σας ή για πληροφορίες για νέα διαθέσιμα ασφαλιστικά προϊόντα, μπορείτε να απευθύνεστε στο δίκτυο καταστημάτων της Attica Bank.

Εταιρικοί Πελάτες

Θα υπάρξει αλλαγή στους όρους των προϊόντων και των υπηρεσιών για τους εταιρικούς πελάτες;

Όχι. Κάθε προϊόν που τηρούσατε στην πρώην Παγκρήτια Τράπεζα, ως εταιρικός πελάτης έχει αντιστοιχιστεί σε προϊόν της Attica Bank με ίδια χαρακτηριστικά, στο πλαίσιο της ενιαίας προϊοντικής πολιτικής της Τράπεζας[1].

Για τις αλλαγές στους Καταθετικούς Λογαριασμούς, τους Επενδυτικούς Λογαριασμούς, τους Δανειακούς Λογαριασμούς, την Κίνηση Κεφαλαίων και Πληρωμών, τις Χρεωστικές – Πιστωτικές Κάρτες / POS, την Ψηφιακή Τραπεζική και τα Ασφαλιστικά Προϊόντα ισχύουν όσα αναφέρθηκαν στις ανωτέρω ενότητες.

 

 

[1] Υπό την επιφύλαξη τυχόν μεταβολών του Τιμολογίου ή και των Επιτοκίων Καταθέσεων τηρουμένων των προβλέψεων του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου.

Τι θα ισχύει για τις νομιμοποιήσεις;

Οι ισχύουσες νομιμοποιήσεις για την εκπροσώπηση των Εταιρικών Πελατών, εφόσον δεν έχουν λήξει, ισχύουν όπως έχουν εγκριθεί από την πρώην Παγκρήτια Τράπεζα.

Προσωπικά δεδομένα

Η ενοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων της Τράπεζας θα επηρεάσει την προστασία των προσωπικών μου δεδομένων;

Η ενοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων πραγματοποιείται σε πλήρη συμμόρφωση με το  ισχύον ενωσιακό και εθνικό νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο περί προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και, ειδικότερα, τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 και τον Ν.4624/2019. Η συστημική ενοποίηση δεν μεταβάλλει τα δικαιώματά σας, τους σκοπούς ή τις νομικές βάσεις της επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων, η οποία συνεχίζει να πραγματοποιείται σύμφωνα με τα ειδικότερα αναφερόμενα στο έντυπο «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ATTICA BANK ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ», που βρίσκεται διαρκώς αναρτημένο και επικαιροποιημένο, όπως εκάστοτε ισχύει, στον διαδικτυακό της τόπο της Τράπεζας, https://www.atticabank.gr/el/gdpr/, και διατίθεται από τα Καταστήματα του Δικτύου της.

Υποστήριξη και απορίες

Πού μπορώ να απευθυνθώ για υποστήριξη ή απορίες;

Η Εξυπηρέτηση Πελατών της Attica Bank είναι στη διάθεσή σας 24/7 στα τηλέφωνα (+30) 210 366 9000 και (+30) 2810 33 88 00 (από σταθερό ή κινητό).

 

 

Αντιστοίχιση Καταθετικών Λογαριασμών Παγκρήτια Τράπεζα → Attica Bank

Λογαριασμοί Ταμιευτηρίου

ΠΡΟΪΟΝ ΠΑΓΚΡΗΤΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ

ΝΕΟ ΠΡΟΪΟΝ ATTICA BANK

ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ (ευρώ)

ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ – ΠΝΠ

ΕΙΔΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ

ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ Ex PCB

ΞΝ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ

ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ ΣΕ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑ

SSV- STATEMENT SAVINGS ACCOUNT

ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ

PSV - PASSBOOKS SAVINGS ACCOUNTS

PSR - SPECIAL SAVINGS ACCOUNT

SSI - DEPOSIT ACCOUNT MY WAY

ATTICA MY ACCOUNT

WEALTH ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΧΑΡΤΟΦΥΛ

ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ WEALTH

ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ

ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ

ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ PLUS

ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ PLUS

ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ ΣΥΝΤΑΞΗΣ

ΣΥΝΤΑΞΗ

FIRST KIDS XCMB

CSV - CHILDREN'S SAVING A/C

SMC - MY CHILDREN ACCOUNT

ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

ATTICA MY ACCOUNT PLUS

Τρεχούμενοι Λογαριασμοί

CUA - CURRENT ACCOUNTS

CUN - CURRENT ACCOUNT

CA4 - CTRL INTERNET CARD

ΤΡΕΧΟΥΜΕΝΟΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ

ΕΚΛΟΓΙΚΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ

ΕΙΔ. ΤΡΕΧΟΥΜΕΝΟΣ ΦΠ-ΚΑΛΥΜΜΑ

 

ΤΡΕΧΟΥΜΕΝΟΣ (ΙΔΙΩΤΩΝ)

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ

CA3 -FEEL GOOD - NOW

CA2 - FEEL GOOD

ΤΡΕΧΟΥΜΕΝΟΣ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥ ΕΠΙΤΟΚΙΟΥ EUR

Λογαριασμοί Όψεως

ΟΨΕΩΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ Φ/Β ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

ΕΙΔ. ΟΨΕΩΣ ΝΠ-ΚΑΛΥΜΜΑ

ΑΤΟΚΟΣ ΟΨΕΩΣ

ΟΨΕΩΣ - ΠΝΠ

BUSINESS POS ΟΨΕΩΣ

NC6 - CURRENT INTEREST ACCOUNT

NCE - CURRENT INTEREST ACCOUNT

ΕΙΔΙΚΟΣ ΟΨΕΩΣ ΙΕΡΩΝ ΝΑΩΝ ΚΡΗΤΗΣ

CDP - CALL DEPOSIT

ΟΨΕΩΣ ΑΤΟΚΟΣ

ΟΨΕΩΣ

ΕΙΔΙΚΟΣ ΟΨΕΩΣ

ΟΨΕΩΣ Ex PCB

ΞΝ ΟΨΕΩΣ

ΕΝΤΟΚΟΣ ΟΨΕΩΣ (ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑ)

WEALTH ΟΨΕΩΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ

ΟΨΕΩΣ WEALTH

Λογαριασμοί Overdraft

ΠΡΟΪΟΝ ΠΑΓΚΡΗΤΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ

ΝΕΟ ΠΡΟΪΟΝ ATTICA BANK

CSM - PAYROLL ACCOUNT

ΤΡΕΧΟΥΜΕΝΟΣ (ΙΔΙΩΤΩΝ)

CUC - CURRENT ACCOUNTS

 

ΤΡΕΧΟΥΜΕΝΟΣ (ΙΔΙΩΤΩΝ)

ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ

ΥΠΕΡΕΧΩ

ΤΡΕΧΟΥΜΕΝΟΣ (ΙΔΙΩΤΩΝ)

CUI - CURRENT INTEREST ACCOUNT

 

FCA - FOREIGN CURRENCY ACCOUNTS

 

ΤΡΕΧΟΥΜΕΝΟΣ (ΙΔΙΩΤΩΝ)

CUI - CURRENT INTEREST ACCOUNT

FCA - FOREIGN CURRENCY ACCOUNTS

 

ΟΨΕΩΣ ΑΤΟΚΟΣ (για ΝΠ)

NC2 - CURRENT INTEREST ACCOUNT

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ OVERDRAFT ΑΓΡΟΤΩΝ

ΟΨΕΩΣ ΑΤΟΚΟΣ

CA1 - MY BUSINESS WORKING CAPITAL

My Business Working Capital

CUR - ASSET LINK ACCOUNT

Asset Link