Οι προσωπικές μου ανάγκες
Οι ανάγκες της επιχείρησής μου
Η Τράπεζα

Ερωτήσεις - Απαντήσεις για τη μετατροπή της χρεωστικής σας κάρτας Mastercard® σε Visa

1. Γιατί θα λάβω νέα κάρτα; / Γιατί ακυρώνεται η Mastercard κάρτα μου;

H Τράπεζα, στο πλαίσιο της στρατηγικής απόφασής της για την αποκλειστική της συνεργασία με τον Οργανισμό Visa, πρόκειται να αντικαταστήσει όλες τις κάρτες Mastercard.

2. Υπάρχει κόστος αρχικής έκδοσης ή ετήσιας χρήσης της Debit Visa;

Όχι. Η κάρτα παρέχεται ανέξοδα κατά την αρχική έκδοση. Το ποσό της ετήσιας συνδρομής για χρήση είναι σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο προμηθειών που θα είναι σε ισχύ.

3. Πώς θα παραλάβω την Debit Visa;

Η κάρτα και το ΡΙΝ θα αποσταλούν σε χωριστούς φακέλους μέσω ταχυδρομείου (η κάρτα με απλό ταχυδρομείο και το ΡΙΝ με συστημένη επιστολή), στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα.

4. Πώς θα ενεργοποιήσω την Debit Visa;

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε την Debit Visa στα ΑΤΜ του δικτύου της Pancreta Bank αφού παραλάβετε το ΡΙΝ σας ή καλώντας στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Τράπεζας στον αριθμό (+30) 2810 33 88 00.   Σημειώνεται ότι με την ενεργοποίηση της νέας σας κάρτας, η παλιά θα ακυρωθεί αυτόματα την επόμενη εργάσιμη.

5. Τι θα γίνει η Debit Mastercard που χρησιμοποιώ;

Όλες οι Debit Mastercard θα παύσουν να λειτουργούν οριστικά την 20/08/2025

6. Τι θα γίνουν οι λογαριασμοί που έχω συνδέσει με την Debit Mastercard;

Θα μεταφερθούν αυτόματα στην Debit Visa.

7. Πώς θα συνδέσω επιπλέον λογαριασμούς στην Debit Visa;

Mε αίτημα σε οποιοδήποτε Κατάστημα της πρώην Παγκρήτιας Τράπεζας ή το τηλεφωνικό κέντρο ή μέσω του Internet Banking εφόσον έχετε κωδικούς πρόσβασης.

8. Πώς θα ορίσω διαφορετικό λογαριασμό ως κύριο στην Debit Visa;

Mε αίτημα σε οποιοδήποτε Κατάστημα της πρώην Παγκρήτιας Τράπεζας ή το τηλεφωνικό κέντρο ή μέσω του Internet Banking εφόσον έχετε κωδικούς πρόσβασης.

 

 

9. Έχω περισσότερες από μια Debit Mastercard και κάθε μια είναι συνδεδεμένη με διαφορετικό λογαριασμό. Πώς θα γίνει η αντικατάσταση από χρεωστικές κάρτες Visa;

Κάθε χρεωστική κάρτα Mastecard θα αντικατασταθεί από μια νέα χρεωστική κάρτα Visa η οποία θα είναι συνδεδεμένη με τον ίδιο λογαριασμό που ήταν συνδεδεμένη η χρεωστική κάρτα Mastercard την οποία αντικαθιστά. Για κάθε μια νέα χρεωστική κάρτα θα λάβετε εκ νέου και νέο κωδικό αριθμό PIN.

10. Θα τροποποιηθούν τα όρια αγορών και αναλήψεων που έχω στην Debit Mastercard;

Τα όρια αγορών και αναλήψεων παραμένουν τα ίδια, για τους πελάτες που θα παραλάβουν νέα κάρτα Debit Visa.

11. Τι πρέπει να κάνω με τις ηλεκτρονικές πληρωμές, στις οποίες έχω καταχωρίσει και αποθηκεύσει τον αριθμό της Debit Mastercard;

Θα πρέπει να καταχωρίσετε τον αριθμό της νέας ή της υφιστάμενης κάρτας σας Debit Visa.

12. Αλλάζει κάτι στη Σύμβαση;

Εξακολουθούν να ισχύουν η Προσυμβατική Ενημέρωσή σας και οι Όροι Σύμβασης Χορήγησης και Χρήσης Χρεωστικής Κάρτας που έχετε υπογράψει, οι οποίοι βρίσκονται διαρκώς αναρτημένοι, όπως κάθε φορά επικαιροποιούνται, στον διαδικτυακό τόπο της Τράπεζας «ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ -> Προσυμβατικές Ενημερώσεις» στην ενότητα «Κάρτες». Σε περίπτωση που παραλάβετε την κάρτα σας από το Κατάστημα εξυπηρέτησής σας, θα σας ζητηθεί να υπογράψετε εκ νέου τη νέα σύμβαση αντίγραφό της οποίας θα σας παραδοθεί μαζί με την κάρτα και το PIN.

13. Αλλάζει κάτι στα χαρακτηριστικά/Υπηρεσίες που είχα στην Attica Debit Mastercard;

Τα κύρια χαρακτηριστικά παραμένουν ίδια και οι Υπηρεσίες:

  • Debit Card Alerts
  • Ισχυρής Ταυτοποίησης Πελάτη (3D Secure)
  • Έγκαιρης Ειδοποίησης Κακόβουλης Χρήσης

συνεχίζουν να παρέχονται και στην Debit Visa.

Η βασική διαφορά είναι ότι πλέον έχετε τη δυνατότητα σύνδεσης και άμεσης πρόσβασης σε έναν ή περισσότερους (μέχρι και 5 διαφορετικούς) λογαριασμούς που τηρείτε στην τράπεζα.

 

14. Τι χρειάζεται για την Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη στις ηλεκτρονικές συναλλαγές με την νέα Χρεωστική κάρτα Debit Visa;

Για την ασφαλή πραγματοποίηση ηλεκτρονικών συναλλαγών, θα απαιτηθεί εγγραφή της νέας κάρτας στην υπηρεσία ισχυρής ταυτοποίησης πελάτη (3D Secure). Η διαδικασία πραγματοποιείται κατά την εκτέλεση της πρώτης ηλεκτρονικής συναλλαγής όπου θα σας ζητηθεί να εισάγετε το ΑΦΜ σας καθώς και το μοναδικό κωδικό μιας χρήσης που θα λάβετε στο κινητό σας. Κατόπιν θα μπορείτε να ορίσετε το δικό σας προσωπικό κωδικό για χρήση της υπηρεσίας 3D Secure.

15. Δεν ενδιαφέρομαι για το νέο προϊόν και θέλω να εξακολουθήσω να χρησιμοποιώ την Debit Mastercard που έχω στην κατοχή μου.

Το προϊόν Debit Mastercard θα λειτουργεί έως 20/08/2025 το μέγιστο. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε τη χρήση της νέας κάρτας Debit Visa μπορείτε να μην την ενεργοποιήσετε και να μας ενημερώσετε σχετικά είτε στο Τηλεφωνικό Κέντρο, είτε μέσω Καταστήματος της Τράπεζας για να προχωρήσουμε σε κλείσιμο του προϊόντος κατόπιν αιτήματός σας.

16. Δεν έχω παραλάβει την Debit Visa. Τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που η διεύθυνση που έχετε δηλώσει δεν χρειάζεται επικαιροποίηση θα δρομολογηθεί η επανέκδοση και επαναποστολή της κάρτας και του ΡΙΝ. Σε περίπτωση που η διεύθυνσή σας χρειάζεται επικαιροποίηση θα πρέπει να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε Κατάστημα σας εξυπηρετεί για επικαιροποίηση των στοιχείων σας και επανέκδοση της κάρτας & του PIN σας.

17. Η Debit Mastercard μέχρι πότε θα εξακολουθεί να ισχύει;

Η Debit Mastercard θα λειτουργεί έως 20/08/25 το μέγιστο. Κατόπιν της ημερομηνίας αυτής η Τράπεζα θα προχωρήσει σε παύση του συγκεκριμένου προϊόντος και δεν θα είναι δυνατή η χρήση του και η πρόσβαση στους συνδεδεμένους λογαριασμούς.

18. Έχω περισσότερες από μια κάρτες Debit Mastercard και κάθε μια είναι συνδεδεμένη με διαφορετικό λογαριασμό. Μπορώ να κρατήσω μια και να συνδέσω τους λογαριασμούς που είναι συνδεδεμένοι στις άλλες κάρτες σε αυτή που θα κρατήσω;

Είναι δυνατόν. Θα πρέπει να συνδεθούν οι λογαριασμοί που διατηρείτε στην τράπεζα και επιθυμείτε να συνδεθούν στην κάρτα που επιθυμείτε. Στην συνέχεια μπορείτε να αιτηθείτε το κλείσιμο των καρτών που δεν χρειάζεστε πλέον.

19. Τι πρέπει να κάνω για να λάβω συμμετοχή στην κλήρωση;

Για να λάβετε μέρος στην κλήρωση θα πρέπει να ενεργοποιήσετε τη νέα χρεωστική κάρτα Debit Visa και να πραγματοποιήσετε μια συναλλαγή αγοράς στο χρονικό διάστημα από 01/06/2025 έως 31/08/2025. Δεν υπάρχει όριο ως προς το ποσό της συναλλαγής. Η συναλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με φυσική παρουσία (contactless ή με χρήση Chip n PIN) είτε μέσω ηλεκτρονικής συναλλαγής (e-commerce). Για κάθε κάρτα που θα πραγματοποιήσει μια συναλλαγή θα λάβετε μια συμμετοχή για την κλήρωση.