Για να ξεκινήσετε τη συνεργασία σας μαζί μας, θα πρέπει να προσκομίσετε ορισμένα δικαιολογητικά:
Για να ξεκινήσετε τη συνεργασία σας μαζί μας, θα πρέπει να προσκομίσετε ορισμένα δικαιολογητικά:
Για Έλληνες πολίτες (ένα από τα ακόλουθα έγγραφα):
Για πολίτες Ε.Ε. (ένα από τα ακόλουθα έγγραφα):
Για αλλοδαπούς υπηκόους τρίτων χωρών :
Πρόσφατο* λογαριασμό τηλεφωνίας στο όνομά σας που να πιστοποιεί τη διεύθυνση και το τηλέφωνό σας. Εναλλακτικά ένα από τα ακόλουθα έγγραφα:
Σε περίπτωση που προσκομίσετε λογαριασμό τηλεφώνου (κινητού, οικίας ή εργασίας) δεν είναι απαραίτητη η υποβολή άλλου εγγράφου για την πιστοποίηση της διεύθυνσης κατοικίας σας.
* εντός του τελευταίου 6μήνου.
* ΑΦΜ στην Ελλάδα ή στη χώρα φορολογικής κατοικίας, εφόσον με τη χώρα αυτή υφίσταται σύμβαση ανταλλαγής πληροφοριών (CRS ή FATCA).
Στην περίπτωση που ο αιτών έχει τη φορολογική του κατοικία σε χώρα με την οποία δεν έχει συναφθεί σύμβαση ανταλλαγής πληροφοριών, τότε απαιτείται η απόκτηση ΑΦΜ στην Ελλάδα.
Η Τράπεζα τηρεί το δικαίωμα να ζητήσει επιπλέον δικαιολογητικά.
Προσκομίζονται κατά περίπτωση τα ακόλουθα έγγραφα :
Μισθωτοί
Ιδιώτες Ελεύθεροι Επαγγελματίες / Ατομικές Επιχειρήσεις
Μη εργαζόμενοι
Η ημερομηνία έκδοσης των εγγράφων ή των βεβαιώσεων επαγγέλματος πρέπει να είναι εντός του τελευταίου 6μήνου.
Για τους κατοίκους εξωτερικού τα έγγραφα πιστοποίησης των στοιχείων, θα πρέπει να είναι μεταφρασμένα στην ελληνική ή αγγλική και επικυρωμένα από την Ελληνική Πρεσβεία ή το Ελληνικό Προξενείο ή από επίσημη Ελληνική Δημόσια Αρχή ή από το Notary Public της εκάστοτε χώρας.
Γιατί είναι υποχρεωτική η παροχή στοιχείων στην Τράπεζα; Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία η Τράπεζα υποχρεούται να τηρεί για τους πελάτες της στοιχεία πιστοποίησης της ταυτότητας τους και του οικονομικού προφίλ τους. Τα στοιχεία πρέπει να επικαιροποιούνται τακτικά με την παράδοση των απαραίτητων εγγράφων σε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της Τράπεζας. Μάθετε περισσότερα για τα έντυπα πιστοποίησης στο ενημερωτικό έντυπο της ΕΕΤ «Συστηθήκατε;» |